INNEDAG OG INGEN IDEER OM HVA JEG SKAL LAGE TIL MAT HJEEELP :)

23.01.2014 10:25

SNØ OG MERE SNØ UTE SÅ BLIR INNE DAG ,,,,

Hva skal mann finne på i dette været da ,,,   Det snør og snør  så frister ikke så mye å gå ut ,vurderer å bake noe da jeg tenker at det er noen som blir glade men vet bare ikke hva jeg skal lage,, står litt mellom en enkel rullekake med sjokolade og chilli  eller boller med ... eller kanskje noen muffins  da kan jeg jo lage 50/50 med sjokolade og eple...  :)

Middagen i dag har jeg ikke peil på hva skal bli  ,

Får se om det kanskje ikke blir noe fisk , kanskje en hjemmelaget grateng eller suppe :)

Kose dere masse i snø været og til alle dere heldige som kan dra å stå på slalom KOS dere men vær forsiktig :)

Dagen blei brått litt anderledes da jeg fikk besøk av pappa :)  så jeg har vært ute å koset meg sammens med ham  og  jeg slapp å lage middag da han  kjøpte middag til meg :P   føler meg veldig heldig :)

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden , med å se på tv og ikke gjøre noe annet enn å gjøre klart til dagen i morgen og en herlig dag på jobb :)

Så det er bare til å komme å besøke meg på jobb  for masse gode tips , råd  , inspirasjon og veiledning  til fredagskosen og helge middagen  med kanskje  både forrett  , hovedrett og en skikkelig god og frisk  dessert :)